سایت خبری بازی

بهترین سایت خبری بازی دنیا

سایت خبری بازی

بهترین سایت خبری بازی دنیا

بازی Rage 2

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ق.ظ

سناریوهای آخرالزمانی ، آخرالزمانی برای انسان امروز مشخص نیست که چرا موفق می شود همیشه جواب را پیدا کند. وقتی هم به سینما و هم در بخش بازی ها نگاه می کنید ، می توانید صدها اثر مختلف را مشاهده کنید که این مفهوم را پردازش می کنند. این مفهوم که کاملاً با هرج و مرج DNA انسانی سازگار است ، از خطرات هسته ای دوره جنگ سرد پشتیبانی می شود و می توان همه جنون ها را پیش بینی کرد و می توان یک ماسهبازی را روی سطح قرار داد تا هم از نظر علمی تخیلی و هم از عناصر خارق العاده تغذیه کند. تاکتیک. البته در چنین استخرهایی مانند Rage ، Fallout ، Metro مانند تولیدات می توان احداث کرد.

البته موضوع امروز Rage است. اولین بازی که توسط Bethesda ساخته شده و در سال 2010 معرفی شده است ، موتور Rage ، id Tech 5 که برای زمان توسعه یافته است ، می تواند یک انقلاب به حساب آید با استفاده از فناوری بافت مگا یک تجربه بصری متفاوت را ارائه می دهد. با این حال ، به طور کلی ، تولید انتظارات را برآورده نکرد و پس از انتشار آن سالها سکوت کرد. در تاریخ 14 مه 2018 ، Bethesda رسماً Rage 2 را اعلام کرد و اعلام کرد که این بازی توسط id Software به همراه Avalanche Studios ساخته شده است و به خاطر سری Just Cause مشهور است. استودیو Avalanche، که قبلاً تجربه ای در زمینه پسا آخرالزمانی با ماد مکس دارد ، Rage 2 را با موتور APEX که برای Just Cause 4 تولید شده است ، به ارمغان می آورد. با این حال ، سوء ظن علیه Rage 2 وجود داشت ، زیرا Just Cause 4 به طور قابل توجهی پایین تر از انتظارات بود. حال آیا این شبهات قابل توجیه است؟

اول از همه ، Rage 2 یک گیم پلی کاملاً گرا است. لحظه ای که Rage 2 را شروع می کنید ، حس کنترل شخصیت ، مکانیک بازی ، سکته مغزی به معنای واقعی کلمه بوی id Tech می دهد. Rage 2 گیم پلی ، انیمیشن و صداهای بسیار روان و سرگرم کننده را ارائه می دهد تا تجربه ای لذت بخش را ارائه دهد. پویایی بازی Rage 2 که بسیار شبیه به Doom و Bulletstorm است ، قادر خواهید بود بازیکنانی که عاشق این تولیدات هستند را در دقایق اول تحت تأثیر قرار دهد ، اما اگر پویایی گیم پلی برای صرفه جویی در بازی کافی باشد ، اجازه دهید با جزئیات شروع کنیم.

 

مرجع : https://www.merlininkazani.com/rage-2-inceleme-107245

  • pouya jafari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی