سایت خبری بازی

بهترین سایت خبری بازی دنیا

سایت خبری بازی

بهترین سایت خبری بازی دنیا

تقریباً هیچ هواداری وجود ندارد که Minecraft را نشناسد. براساس بیانیه مایکروسافت ، این بازی ماهانه 112 میلیون بازیکن را جذب می کند. 

112 میلیون نفر بدون توجه به آنچه به آنها علاقه دارند ، مخاطب بسیار جدی را نشان می دهند. این بسیار بیشتر از جمعیت کشور ما است. این تعداد همچنین با تعداد ماهانه بازیکنان Minecraft مطابقت دارد. حداقل طبق مایکروسافت.

هلن چیانگ ، رئیس استودیوی Minecraft ، گفت که این بازی بیش از 112 میلیون کاربر در ماه داشت. چیانگ در گفتگو با Business Insider اظهار داشت: این بازی بیش از 10 سال طول می کشد و مردم همیشه به بازی برمی گردند. این تنها به دلیل ساختار ویژه بازی نیست.

این بازی که در سالهای اخیر دوباره معرفی شده است ، تقریباً در هر دستگاه با صفحه نمایش قابل پخش است. Mojang همچنین به روزرسانی و غنی سازی بازی ادامه می دهد.

در آینده نزدیک بازی نیز از پشتیبانی ردیابی پرتو دریافت می کند و گرافیک بازی بهبود می یابد. از سوی دیگر ، گرافیک Dup Super Duper Graphics Pack بازی لغو شده است زیرا به نیازهای فنی زیادی نیاز دارد.

کاربران در ادامه به تولید آثار باستانی جالب در بازی می پردازند. حتی یک مرورگر Reddit نیز در بازی وجود دارد. علاوه بر این ، برخی از بازیکنان می توانند فیلم هایی را در تلویزیون هایی که تولید می کنند تماشا کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی