سایت خبری بازی

بهترین سایت خبری بازی دنیا

سایت خبری بازی

بهترین سایت خبری بازی دنیا

سیستم مورد نیاز برای بازی فیفا 20

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۱۴ ق.ظ

به مقاله ما در مورد سری جدید FIFA ، که هر سال مورد جدید است ، در مورد بازی جدید که باعث ویرانی 20 و البته الزامات سیستم FIFA 20 برای رایانه می شود خوش آمدید. PS4 ، Xbox One و Nintendo Switch FIFA 20 نیز برای امسال عرضه می شوند ، حالت جاه طلبانه فوتبال خیابانی امسال نیز برجسته است.

سریال فیفا همیشه مورد علاقه طرفداران فوتبال بوده است. این حمله به ویژه در 10 سال گذشته یک حرکت مثبت برای این سریال ایجاد کرد. ظاهراً این حرکت با فیفا 20 ادامه خواهد یافت. اگرچه طرفداران این سریال شکایت دارند که در سالهای اخیر شاهد نوآوری در مقیاس بزرگ نبوده ، اما مخاطبان عام ارزش خرید بازی سالانه را دارند.

امسال وضعیت کمی متفاوت است. زیرا همانطور که می دانید فیفا 20 دوباره با فوتبال خیابانی است. ما می خواستیم مقاله ای درباره بازی جدید سریال افسانه ای فیفا بنویسیم. بیایید با تاریخ انتشار بازی شروع کنیم

بازی های فیفا همیشه در زمان های معینی منتشر شده اند. این محدوده معمولاً همزمان با آخرین جمعه سپتامبر است و دوستداران بازی در بازی آخر هفته فیفا از آن لذت خواهند برد. امسال این سنت هم از بین نمی رود. FIFA 20 در تاریخ 27 سپتامبر در قفسه های PC، PS4، Xbox One و Nintendo Switch خواهد بود.

البته این وضعیت برای مشترکین EA Access در حال تغییر است. اگر از این سرویس بهره مند شوید ، می توانید بیش از 1 هفته قبل از تاریخ انتشار بازی را بارگیری و پخش کنید.

به هر حال ، بیایید در مورد قیمت بازی صحبت کنیم. برچسب قیمت FIFA 20 60 دلار (350 دلار) خواهد بود. همین قیمت در مورد کسانی که می خواهند فیفا 20 را از قبل سفارش دهند نیز اعمال می شود. این بازی در تاریخ 27 سپتامبر برای کاربران عمومی و 19 سپتامبر برای کاربران EA Access منتشر می شود

می دانیم که فیفا 20 در تاریخ 27 سپتامبر منتشر می شود. با این حال ، EA تاریخ انتشار نسخه ی نمایشی را نیز در اوایل سال جاری به اشتراک نگذاشت. در حقیقت ، اشتراک را زود متوقف کنید ، بازی کمتر از یک ماه قبل از انتشار تاریخ انتشار نسخه ی نمایشی است ، هرچند که ما نداریم.

اگرچه فاش نشده است ، EA خط مشخصی از تاریخ های نمایش آزمایشی دارد. این شرکت از 16 بازی قبل از انتشار بازی اصلی FIFA نسخه ی نمایشی می کند. این مورد در فیفا 18 و فیفا 19 رخ داد.

خروجی اصلی فیفا 16 در تاریخ 27 سپتامبر ، نسخه ی نمایشی در 13 سپتامبر منتشر شد. این احتمالاً به این دلیل است که وقایع در ایالات متحده در یازده سپتامبر برگزار نشده است. به عبارت دیگر ، ما انتظار داریم که نسخه ی نمایشی FIFA 20 که در تاریخ 27 سپتامبر منتشر می شود ، در تاریخ 13 سپتامبر منتشر شود. هیچ بیانیه رسمی وجود ندارد ، اما پیش بینی می شود در تاریخ 13 سپتامبر منتشر شود.

الزامات سیستم فیفا 20:

حداقل:

سیستم عامل: ویندوز 7 ، 64 بیتی 64 بیتی ، 8.1 ، 10
پردازنده: AMD Phenom II X4 965 یا Intel i3-2100
رم: 8 گیگابایت
کارت گرافیک: AMD Radeon HD 7850 یا Nvidia GTX 660
DirectX: 11.0
ذخیره سازی: 50 گیگابایت
حداکثر:

سیستم عامل: ویندوز 7 ، 64 بیتی 64 بیتی ، 8.1 ، 10
پردازنده: AMD FX 8150 یا Intel i5-3550
رم: 8 گیگابایت
کارت گرافیک: AMD Radeon R9 270X یا Nvidia GTX 670
DirectX: 11.0
ذخیره سازی: 50 گیگابایت

این مکانیک جدید که EA از آن استفاده می کند بازی را در این زمینه بدون توپ و توپ تغییر می دهد. با وجود سیستم جدید در منطقه جمعی ، می توانید زمان بیشتری را با توپ بگذرانید و فضای بیشتری را برای خود ایجاد کنید.

در زمینه بدون توپ ، موقعیت های یک به یک را به عنوان بازگشت به سیستم جدید تجربه خواهید کرد. هنگامی که یک بازیکن فوتبال با توپ وجود دارد ، هوش مصنوعی به شما در دفاع بیشتر کمک خواهد کرد.

یکی از ویژگی هایی که هر سال در یک بازی فوتبال ایجاد می شود ، فیزیک توپ است. EA می گوید فیزیک واقع بینانه تر شده است. زاویه چرخش توپ در حال حاضر تأثیر بهتری در حرکت آن در هوا خواهد داشت. علاوه بر این ، در جایی که بازی تیراندازی به توپ برخورد کند ، اهمیت بیشتری خواهد داشت.

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، با سیستم جدید در طول بازی ، موقعیت بسیار دقیق تری نسبت به گذشته وارد خواهید شد. اما این اشتباه را درک نکنید که هوش مصنوعی به شما کمک می کند. قسمت گرفتن توپ بیشتر در سمت بازیکن خواهد بود.

شما قادر خواهید بود تا انتخاب کنید که چقدر می خواهید هوش مصنوعی در طول دفاع بر توپ تأثیر بگذارد. هوش مصنوعی باعث می شود تا دفاع از میدان مطابق میل شما موثرتر شود.

علاوه بر این ، سرعت بازیکن با توپ کمی کاهش می یابد. بدین ترتیب طرف دفاعی قادر خواهد بود با حریف کنار بیاید.

یکی از بزرگترین تغییر در شوت ها این است که شانس به ثمر رساندن گل در موقعیت های یک به یک با دروازه بان ها اندکی افزایش یافته است. کسانی که سالها در فیفا بازی کرده اند ، خواهند دانست که ماندن یک بر یک در کنار دروازه بان ، چقدر دشوار است.

برای جلوگیری از این وضعیت ، رفلکسهای فوق بشری دروازه بان ها اصلاح می شوند. حتی دروازه بان های کنترل شده آنالوگ مناسب زمان پاسخ را افزایش می دهند. در این روش ، هرچند یک هدف ، احساس بازی صرفه جویی تر شود.

عکس هایی نیز از قلعه گرفته شده است. برخی از تغییراتی در حال انجام است تا احساس واقع بینانه تری نسبت به میانه های والی داشته باشد و به شلیک والیبال شلیک کند. هدف این تغییرات بیشتر به هدف قرار دادن است. بنابراین می توان پیش بینی کرد که توپ ها به کجا وارد می شوند کمی دشوارتر خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی