سایت خبری بازی

بهترین سایت خبری بازی دنیا

سایت خبری بازی

بهترین سایت خبری بازی دنیا

سیستم مورد نیاز برای Pes 2020

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۱۸ ق.ظ

سری PES که دیگر در Xbox 360 آغاز به کار نمی کند ، امسال با بازی جدید eFootball PES 2020 بازیکنان PC ، PS4 و Xbox One را خوشحال می کند. به مقاله ما خوش آمدید که الزامات سیستم و نوآوری های مربوط به بازی PES 2020 را که در ماه اکتبر منتشر می شود ، جمع می کند.

سری PES ، یکی از دو بازی غول پیکر فوتبال که هر ساله منتشر می شود ، با PES 2020 راه خود را ادامه می دهد. امسال نیز مانند هر سال نوآوری هایی در انتظار بازیکنان است. در این مقاله ، در مورد هر دو این نوآوری ها و الزامات سیستم با نام جدید eFootball PES 2020 اطلاعاتی را ارائه خواهیم کرد.

اول از همه ، اجازه دهید نگاهی به برچسب قیمت eFootball PES 2020 بیندازیم. این بازی هم اکنون به عنوان پیش سفارش از طریق Steam در دسترس است و با 199 دلار در دسترس است. همچنین نسخه ای از بازی با نام Legends Edition وجود دارد که می تواند شما را یک قدم جلوتر در مسابقات چند نفره بردارد. این نسخه با قیمت 299 TL به فروش می رسد.

بیایید به این سؤال پاسخ دهیم که PES 2020 منتشر خواهد شد. امسال بازی eFootball در تاریخ 10 سپتامبر برای PS4 ، Xbox One و PC در مناطق ایالات متحده و اروپا با نام PES 2020 منتشر می شود. این تاریخ برای منطقه آسیا 12 سپتامبر است. لیونل مسی امسال در پوشش بازی قرار خواهد گرفت. رونالدینیو ستاره جلد Legend Edition خواهد بود که فقط به صورت دیجیتالی فروخته می شود.

اولین تریلر eFootball 2020 در E3 2019 منتشر شد. اطلاعات بسیار مهمی با این تریلر به اشتراک گذاشته شد. این اطلاعات شامل تجدید مشارکت با بارسلونا است و به عنوان مشاور بازی یکی از مهمترین نام ها در دنیای فوتبال مانند توافق آندرس اینیستا است.

آخر ، حالت افسانه ای مستر لیگ شامل ستاره های سابق بارسلونا ، دیگو مارادونا و یوهان کرویف خواهد بود.

حداقل:

سیستم عامل: ویندوز 7 ، 64 بیتی 64 بیتی ، 8.1 ، 10
پردازنده: AMD FX 4350 یا Intel i5-3470
رم: 4 گیگابایت
کارت گرافیک: AMD Radeon HD 7870 یا Nvidia GTX 670
DirectX: 11
ذخیره سازی: 40 گیگابایت
حداکثر:

سیستم عامل: ویندوز 7 ، 64 بیتی 64 بیتی ، 8.1 ، 10
پردازنده: AMD FX-8350 یا Intel i5-3770
رم: 8 گیگابایت
کارت گرافیک: AMD Radeon R9 270X یا Nvidia GTX 760
DirectX: 11
ذخیره سازی: 40 گیگابایت

8 مورد از آواتارهای افسانه ای که در مستر لیگ یافت می شود ، تاکنون اعلام شده است. اینها دیگو مارادونا ، یوهان کرایف ، سقراط ، روماریو ، روود گولت ، روبرتو کارلوس ، بیبرو و لوتار ماتیوس هستند.

علاوه بر این آواتارها ، مراحل میانی بسیاری در لیگ مستر برگزار می شود. این صحنه های میانی شامل کنفرانس های مطبوعاتی ، جلسات آموزشی ، جلسات مدیریتی و جلسات تیم خواهد بود. البته مذاکرات انتقال به عنوان مرحله میانی انجام می شود.

سرانجام ، مطالعات بسیار مفصلی در مورد شخصی سازی های درون بازی انجام شده است. به عنوان مثال ، بازیکنان قادر خواهند بود در کنفرانس مطبوعاتی ، آرم شرکتهای پشتیبان پشت مربی را طراحی کنند. مثال دیگر امکان سفارشی سازی مدل سازی مربی با جزئیات است.

همانطور که نام Konami برای بازی جدید PES انتخاب می کند ، این شرکت می خواهد امسال وارد عرصه رقابت شود. حالت جدید بازی روز ، اضافه شده برای افزایش رقابت ، یکی از مهمترین مسابقات بازی شده در جهان در آن هفته برجسته خواهد شد.

پس از آن ، این مسابقه برجسته به طور مداوم توسط همه بازیکنان از سراسر جهان برگزار می شود و هر آنچه را که می خواهند از این دو تیم بگیرند. در پایان هر هفته ، یک بازیکن از هر طرف با بیشترین امتیاز انتخاب می شود. در نهایت شما قادر خواهید بود به صورت آنلاین نهایی بازی کنید.

اول از همه ، امسال سری PES از گذشته گرافیک بسیار زیبایی دارد. سیستم روشنایی جدید که با PES 2020 همراه است ، در انتظار پخش کننده هایی با زاویه دوربین است که احساس پخش شدن و همچنین مدل سازی و گرافیک پخش کننده را در صحنه های میانی تقویت می کند.

اعلام شد که نامهای جدیدی به دیوید بکهام اضافه می شود ، نام افسانه ای که سال گذشته سری PES در حالت myClub قرار داد. این اسامی نتیجه همکاری بارسلونا با رونالدینیو و آندرس اینیستا است. البته این لیست برای کنار آمدن با حالت FIFA Ultimate Team باید رشد کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی